فیکس ابزار نماینده فروش ابزارآلات مگا
فیکس ابزار نماینده ابزار آلات و جک های تعمیرگاهی مگا MEGA

آیا فیکس ابزار نماینده ابزارآلات تعمیرگاهی مگا MEGA در ایران را می شناسید؟

فیکس ابزار نماینده ابزارآلات تعمیرگاهی مگا MEGA در ایران، می باشد که به فروش انواع و اقسام ابزار آلات و جک های تعمیرگاهی مشغول است.

جک سوسماری مگا: از جک سوسماری زمانی که خودرو پنچر می شود برای پنچرگیری استفاده می شود. شما به وسیله جک سوسماری مگا می توانید هر دو طرف خودرو را به راحتی بلند کنید در صورتی که جک روغنی فقط یک طرف ماشین را بالا می آورد. 

شما با اطمینان خاطر می توانید چرخ خودروی خود را تعویض کنید و یا زمانی که خودروی شما دچار مشکلی می شود برای تعمیر از جک سوسماری مگا به راحتی می توانید ماشین خود را بالا بیاورید و تعمیرات را انجام دهید. جک سوسماری برای هر خودرویی مناسب می باشد. 

حتی زمانی که به آن یک زنجیر وصل کنید به عنوان یک بالابر می توانید از آن استفاده کنید. در فیکس ابزار نماینده مگا MEGA در ایران جک سوسماری مگا از 1.5 تن تا 20 تن و جک روغنی مگا از 2 تن تا 100 تن به فروش می رسد.

کاتالوگ فارسی جک روغنی مگا MEGA
نماینده ابزارآلات تعمیرگاهی مگا
جک سوسماری مگا MEGA
ابزارآلات تعمیرگاهی مگا

جک گیربکس درآور مگا MEGA

در فیکس ابزار که نماینده مگا MEGA در ایران می باشد جک گیربکس نیز به فروش می رسد. از جک گیربکس درآر ایستاده برای درآوردن و سر جای خود قرار دادن گیربکس خودرو استفاده می شود. 

این جک ها به صورت پدالی هستند و تا ارتفاع 2 متر خودرو را بالا می آورند و ارتفاع می دهند و شما باید رگلاژ قسمت نگهدارنده را تنظیم کنید تا گیربکس ماشین بر روی استند مخصوص گیربکس قرار گیرد و زمانی که بخواهید جک را از زیر ماشین خارج کنید فقط کافی است شیر تخلیه را باز کنید و جک به آرامی پایین می آید. 

جک های گیربکسی چندین مدل دارد که عبارتند از: سوسماری، توچالی تلکسوپی و توچالی ساده. فیکس ابزار نماینده مگا MEGA در ایران جک گیربکس مگا را با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه به بازار عرضه کرده است.

جک گیربکس که در فیکس ابزار نماینده ابزارآلات تعمیرگاهی مگا MEGA در ایران، به فروش می رسد قادر است از 300 کیلوگرم تا 1200 کیلوگرم را تحمل کند و کار شما را به راحتی انجام دهد.

جک گیربکس درآر مگا MEGA

جک موتور درآر مگا را بشناسید

فیکس ابزار که نماینده فروش مگا MEGA در ایران است، یک وسیله بسیار مستحکم، قدرتمند و کاربردی تولید می کند که برای پایین آوردن و یا بالا بردن موتور که برای تعمیر می خواهد انجام شود را انجام می دهد و این کار حتماً در تعمیرگاه و توسط متخصص باید انجام شود. 

این جک های موتور درآر دارای ظرفیت های 650 کیلوگرم ، 1 تن ، 2 تن و 3 تن می باشد  و دارای جک هیدرولیکی قدرتمند دو زمانه دارد و حداکثر ارتفاعی که می تواند از زمین بلند شود تقریباً 2.90 متر می باشد. وزن این دستگاه بسیار متناسب با ةرفیت آن بوده  و یک شاسی تاشو دارد. این محصول از نمایندگی MEGA اسپانیا مورد تایید می باشد. شما با اطمینان خاطر می توانید آن را از فیکس ابزار ، نماینده ابزارآلات تعمیرگاهی مگا MEGA در ایران خرید کنید.

جک موتوردرآر مگا اسپانیا

انواع پرس کارگاهی و دروازه ای مگا MEGA اسپانیا در ایران

پرس کارگاهی مگا MEGA

پرس کارگاهی مگا که در فیکس ابزار نماینده ابزارآلات تعمیرگاهی مگا MEGA در ایران به بازار عرضه می شود 6 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش 5 ساله دارد. ارتفاع این پرس کارگاهی متناسب با اندازه و وزن پرس کارگاهی متفاوت است. 

فیکس ابزار نماینده مگا MEGA در ایران پرس کارگاهی و همچنین پرس دروازه ای مگا از 10 تن تا 100 تن به بازار عرضه می کند. پرس کارگاهی 15 تن مگا، که ارتفاع آن 175.5 سانتی متر و وزن آن تقریباً 81 کیلوگرم است و از جمله پر فروش ترین مدل های پرس کارگاهی نماینده ابزارآلات تعمیرگاهی مگا MEGA در ایران می باشد.

پرس کارگاهی دروازه ای مگا یک میز کار دارد که شما به راحتی می توانید با توجه به نیاز خودتان ارتفاع آن را تنظیم کنید. در طراحی این محصول تلاش شده است تا جایی که امکان دارد به صورت کوچک و جمع و جور تولید شود تا در حمل و نقل آن کاربران به مشکلی برنخورند. 

پرس کارگاهی دروازه ای یک شاسی مقاوم و یک پمپ هیدرولیک دستی داردکه به آن فشار وارد می کند و هر یک پرس کارگاهی دروازه ای یک جفت بلوک V شکل دارد، این دستگاه را شما هم می توانید به صورت دستی و هم به صورت پنوماتیک نصب و راه اندازی کنید. شما می توانید این دستگاه را از فیکس ابزار نماینده ابزارآلات تعمیرگاهی مگا MEGA در ایران تهیه کنید.

پرس کارگاهی دروازه ای مگا MEGA
پرس کارگاهی دروازه ای مگا MEGA

لوله خم کن هیدرولیکی مگا MEGA در ایران ابزاری پر کاربرد

لوله خم کن هیدرولیکی مگا MEGA 

لوله خم کن های هیدرولیکی به دو صورت دستی و برقی در بازار موجود می باشد. در لوله خم کن هیدرولیک دستی می توان لوله های مسی، آهنی و لوله های فولادی که چندین لایه دارد را خم کرد. این دستگاه 5 عدد لقمه با سایزهای مختلف دارد که متناسب با اندازه های لوله باید لقمه آن را تغییر داد. بزرگ ترین اندازه لوله که این دستگاه می تواند آن را خم کند 5.08 سانتی متر می باشد و ضخامت لوله ها باید حداکثر 5 میلی متر باشد.

با لوله خم کن هیدرولیکی می توان لوله ها را تا 180 درجه خم کرد، این امکان وجود دارد که شما انواع و اقسام لوله مانند مسی، آلومینیومی، فولادی و… را با آن خم کنید، 5 لقمه با سایزهای مختلف دارد و در پروژه های صنعتی و کارهای عمرانی می توان از این دستگاه استفاده کرد. لوله خم کن هیدرولیک مگا بسیار با کیفیت طراحی و تولید شده است و فرم خم مناسبی دارد. بیش ترین فشار پمپ دستگاه باید 20 تن باشد. این خم کن دو سریDR3,DR2 دارد.

فیکس ابزار که نمایندگی مگا اسپانیا، در ایران را دارد لوله خم کن هیدرولیکی در سایزهای 2 اینچ و 3 اینچ را به بازار عرضه می کند. شما برای سفارش می توانید به فیکس ابزار نماینده ابزارآلات تعمیرگاهی مگا MEGA در ایران مراجعه کنید.

لوله خمکن هیدرولیکی مگا MEGA