فروش به شرکت ها در فیکس ابزار

در فروشگاه اینترنتی فیکس ابزار این امکان فراهم شده است که مشتریان ما بتوانند به صورت رسمی از ما پیش فاکتور دریافت کرده و سپس اقدام به خرید نمایند و همچنین مشتریان محترم می توانند در صورت عدم یافتن محصول مورد نظر در وبسایت فیکس ابزار با کارشناسان ما تماس گرفته و اقدام به دریافت پیش فاکتور نمایند. 

 

فیکس ابزار تامین کننده تجهیزات و ابزارآلات شرکت ها و کارخانجات 

 
فیکس ابزار با بیش از یک دهه در تامین ابزارآلات و تجهیزات ایمنی شرکت ها و ارگان ها با ارائه بهترین کالاها و قیمت مناسب در این عرصه شروع به فعالیت نموده است. فروشگاه فیکس ابزار با شرکت های مختلفی از جمله شرکت های پتروشیمی ، نفتی ، کارخانجات صنعتی و … با فروش ابزارآلات و تجهیزات ایمنی خدمت رسانی نموده است. در حال حاضر بعد از گذشت یک دهه فعالیت در زمینه فروش ابزارآلات و تجهیزات ایمنی فیکس ابزار همچنان با شرکت ها و کارخانجات صنعتی با بهترین قیمت و ارائه باکیفیت ترین محصولات در تامین آنها نقش مهمی را ایفا می کند. 
 

مشاوره رایگان در خرید محصولات 

بزرگترین مشکلات خرید محصولات در شرکت ها و کارخانجات صنعتی و تامین کالا نبود اطلاعات کافی برای آن ها می باشد. فیکس ابزار و کارشناسان تخصصی ما با دانش بروز در زمینه ابزارآلات و تجهیزات ایمنی در تامین محصولات و انتخاب باکیفیت ترین محصولات سعی در حل نمودن این مشکل نموده است تا آنها با دریافت مشاوره تخصصی رایگان در زمینه ابزارآلات و تجهیزات ایمنی بتوانند جهت خرید اقدام نمایند. راه های ارتباطی زیادی وجود دارد که شما مشتریان محترم بتوانید با کارشناسان فروشگاه فیکس ابزار در ارتباط باشید و با خیالی آسوده اقدام به خرید محصولات نمایید. 

ارائه پیش فاکتور و فاکتور فروش رسمی 

یکی دیگر از مشکلات شرکت ها و کارخانجات صنعتی در تامین ابزارآلات و تجهیزات ایمنی دریافت پیش فاکتور رسمی می باشد. فروشگاه اینترنتی فیکس ابزار این امکان را فراهم نموده است که مشتریان با خیالی آسوده و بدون نگرانی با دریافت فاکتور و پیش فاکتور رسمی بتوانند خرید خود را به راحتی انجام دهند. جهت دریافت پیش فاکتور میتوانید با کارشناسان فروشگاه در تماس باشید و همچنین اقدام به خرید نمایید. 
 

ارسال کالا به سراسر کشور 

یکی از خدمات حرفه ای فیکس ابزار ارسال کالا به سراسر کشور حتی دورترین مناطق می باشد. فیکس ابزار این امکان را فراهم نموده است که از طریق تیپاکس، باربری ها، ترمینال های اتوبوسرانی و … با هماهنگی با مشتریان خود اقدام به ارسال کالا با بسته بندی بسیار حرفه ای، مقاوم و مستحکم برای مشتریان خود نماید. 
 

باشگاه مشتریان فیکس ابزار 

باشگاه مشتریان فیکس ابزار یکی دیگر از خدمات فروشگاه ما می باشد. در باشگاه مشتریان فیکس ابزار به صورت هفتگی و ماهانه برای مشتریان تخفیف ها و خدمات ویژه ای در نظر گرفته شده است. با عضویت در باشگاه مشتریان از تخفیف ها و خدمات ما به صورت پیامکی بهره مند شوید. 
 
 

 برای دریافت پیش فاکتور از طریق واتس اپ با شماره ۰۹۱۲۵۲۵۵۳۷۱ با ما در تماس باشید.

شماره تلفن های تماس فیکس ابزار :

۰۲۱۶۶۴۹۱۵۸۲۰۲۱۶۶۴۹۲۵۳۴

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.