نمایندگی آچار ترکمتر نوربار انگلستان
نمایندگی آچار ترکمتر نوربار Norbar انگلستان

نماینده آچار ترکمتر نوربار Norbar انگلستان

بد نیست بدانید که شرکت نوربار انگلستان از با اطمینان ترین و معتبرترین شرکت هایی است که در زمینه ی ابزار آلات سنجش گشتاور و همچنین تجهیزات کالیبراسیون در سطح دنیا می‌باشد. محصولات این شرکت با جدیدترین فناوری روز تولید و توزیع می گردد که از نظر کیفیت و عمر کاریشان در بهترین سطح و درجه استاندارد در جهان قرار دارد.همچنین شرکت نوربار ترکمتر نوربار یا آچار ترکمتر نوربار به عنوان مادر برای اکثر شرکت ها تولید محصول می نمایند.

آچار ترکمتر نوربار جغجغه ای 20 - 100 نیوتن متر
آچار ترکمتر نوربار دوطرف جغجغه ای 20 – 100 نیوتن ساخت انگلستان

در ترکمترهای کمرشکن نوربار که مدل های 3AR ,4R ,4AR ,5R ,5AR می باشد در رنج های 100-1500 نیوتن متر، ساختاری تنومند برای خد 4 درصد خطا، و حتی در موقعیت کاری سخت همراه با هر ترکمتر یک برگه ی گواهی کالیبراسیون بر اساس استاندارد ISO 9000:2000 می باشد.

آچار ترکمتر مدل 5AR کمرشکن نوربار
آچار ترکمتر مدل 5AR کمرشکن نوربار با گشتاور 700 – 1500 نیوتن متر

برای خرید و اطلاع از قیمت آچار ترکمتر نوربار باید به سایت هایی که معتبر هستند مراجعه نمایید و یا به نماینده فروش آچار ترکمتر نوربار مراجعه کرده و از آن ها مشخصات فنی آچار ترکمتر نوربار مورد نظر خود را دریافت نمایید. ترکمتر تقه ای از سری TT نوربار انگلستان می‌باشد. ترکمتر تقه ای نوربار که ساخته کشور انگلستان می باشد مدل TT20 و با رنج یک تا بیست نیوتن متر و با درایو 1/4 اینچ از پرفروش ترین محصولاتی است که در شرکت نوربار موجود بوده است.

آچار ترکمتر نوربار جغجغه ای 20 - 100 نیوتن متر
آچار ترکمتر نوربار دوطرف جغجغه ای 20 – 100 نیوتن ساخت انگلستان

آچار ترکمتر نوربار Norbar ابزاری می باشد که توسط بازدهی با دقت آن خواهید توانست گشتاور مد نظر خود را بر روی پیچ وهمونین مهره های وسیله ی مورد نظر اعمال نمود.همانطور ک در فوق ذکر کردیم در کشور انگلستان تولید شده و تمامی استاندارهای معین شده را شامل می باشد.

آچار ترکمتر نوربار آچاری تخصصی مخصوص اعمال گشتاور پیچ و مهره است که در انواع کارهای صنعتی کارگاهی و شخصی کاربرد دارد آچار ترکمتر نوربار با مهندسی ساخت با دقت برخوردار بوده و همچنین در برندهای شناخته شده دقت و کارکرد آن ها بالا می باشد از نمونه های با کیفیت آچار ترکمتر محصولات معروف برند نوار می باشد که در مدل و گشتاور های متفاوت و مختلفی تولید می گردد که یکی از آنها هم آچار ترکمتر TTi150 می باشد.

به منظور بررسی مشخصات فنی و ظاهری آچار ترکمتر نوربار TTi150،بد نیست بدانید که آچار ترکمتر نوربار 13268 از نوع ترکمتر تقه ای نوربار محسوب می‌شود.

آچار ترکمتر نوربار TTi150 رنج 30 - 150 کد 13268درایو 1/2 اینچ
آچار ترکمتر نوربار 13268

این آچار ترکمتر تقه نوربار با مدل و نوع 13268 شناسایی می شود که حدود ۴۰ سانتی متر طول داشته و وزن آن هم حدوداً ۶۰۰ گرم می باشد. بدنه آچار ترکمتر تقه نوربار از کروم وانادیوم می باشد. و همچنین بازه گشتاور آن هم به اندازه ۳۰ الی ۱۵۰ نیوتن میرسد که البته با درایو یک دوم اعمال می گردد.

همچنین آچار ترکمتر نوربار دقت یک دهم دارد و طوری طراحی شده که قابلیت قفل گشتاور مد نظر بر روی آن وجود خواهد داشت و این کار هم توسط یک پیچ تنظیم که در آخر آن قرار داده شده انجام می گردد. شما می‌توانید آچار ترکمتر Norbar را و یا همچنین انواع آچار ترکمتر نوربار را و یا آچار ترکمتر تقه ای نوبار را با گارانتی رسمی از نماینده فروش آچار ترکمتر نوربار خریداری نمایید.

شما همچنین می توانید به طور غیر حضوری و تلفنی با همکاران در نمایندگی فروش آچار ترکمتر نوربار تماس گرفته و در خصوص خرید آچار ترکمتر تقه ای نوربار اطلاعاتی را کسب کنید و سپس اقدام به خرید آن ها نمایید . آچار ترکمتر جغجغه ای نوربار در انواع مختلف موجود است که می توانید آن ها را مطابق آچار ترکمتر دیگر سفارش های خود را در سایت ها و نمایندگی آوار ترکمتر نوربار به ثبت برسانید.

آچار ترکمتر نوربار جغجغه ای 20 - 100 نیوتن متر
آچار ترکمتر نوربار دوطرف جغجغه ای 20 – 100 نیوتن ساخت انگلستان

ترکمتر جغجغه ای نوربار Norbar که محصول کشور انگلستان می باشد، دارای بدنه فلزی ارگونومیک و دسته پلاستیکی بوده و همچنین در مدل های جغجغه ای، لوله خور، پیچ گوشتی، کمرشکن، دیجیتال، سری خور می باشد‌.آچار ترکمتر جغجغه ای نوربار دارای سری ساخت های مختلف می باشد مانند TTR. همچنین شرکت سازنده ترکمتر انگلستان تنها ترکمتر جغجغه ای را ساخته که آنها از رنج یک شروع به کار می نمایند.

آچار ترکمتر نوربار محصول کشور انگلستان می باشد و درایو یک اینچ دارا می باشند . آچار ترکمتر کمرشکن نوربار انگلستان ترکمتر هایی می باشد که با دقت به نیوتن تنظیم می گردد و زمان اعمال گشتاور و به عدد مورد نیاز رسیدن ترکمتر از وسط با توجه به مفاصلی که خود آن ترکمتر دارد می شکند. ترکمتر های نوربار کمرشکن نیوتن های مختلف و متفاوتی را شامل می‌شود، مانند : ۷۰۰ -۱۵۰۰ و ۵۰۰ – ۱۰۰۰ نیوتن متر.