مزایای استفاده از جلیقه کار عملیاتی
مزایای استفاده از جلیقه کار عملیاتی و جلیقه کار تبلیغاتی

جلیقه کار تبلیغاتی در مشاغل مختلف:

ژیله کار یا همان جلیقه خبرنگاری از انواع پوشاکی است که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. قبلا این جلیقه ها تنها مخصوص افرادی بود که به کار خبر و رسانه می پرداختند و امروزه به یک پوشاک پرطرفدار بدل شده است که علاوه بر یک لباس کار تبدیل به البسه تبلیغاتی نیز شده است.آنچه باعث شد این جلیقه کار تبدیل به جلیقه کار تبلیغاتی شود قابلیت سفارشی بودن آن مطابق با خواست سفارش دهنده می باشد.

سفارش دهنده می تواند برای جلیقه کار خود رنگ مورد نظر، طرح خاص و حتی جنس مورد نظر خود را تعیین نماید و بر مبنای آن جلیقه کار سفارشی خود را تحویل بگیرد.این جلیقه ها در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و فقط بر مبنای نوع کاربرد در مشاغل کمی مناسب سازی می شود و البته که لوگوی شرکت نیز در اغلب موارد حتی در تعداد محدود بر روی آن مشاهده می شود.

پارچه مناسب برای تولید انواع جلیقه

این جلیقه ها اغلب از پارچه کتان و کجراه تولید می شوند. پارچه کتان معمولا برای دوخت ژیله کار در مناطق گرمسیر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا جنس آن خنک است. شرکت های پتروشیمی و نفت و گاز که در مناطق گرمسیر مشغول به کار هستند بیشتر از این جنس جلیقه کار استفاده می کنند.

همینطور که محیط کار دچار تنوع و تغییر می شود و قوانین جدید جایگزین قوانین قدیمی می شود بدون شک ژیله کار نیز یکی از مواردی است که به این جرگه پیوسته است و توجه بسیاری از کارفرمایان را به سمت خود جلب کرده است.ژیله کار در رستوران ها، ادارات، موسسات، شرکتها، فروشگاهها، مدارس، بیمارستان ها و بسیاری دیگر از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد.

جلیقه ایمنی شبرنگ دار
جلیقه ایمنی جیب دار و شبرنگ دار

علت استفاده از جلیقه کار عملیاتی و تبلیغاتی

اگر می خواهید بدانید چرا در سالهای اخیر تا این حد از جلیقه کار تبلیغاتی استقبال شده است به موارد زیر دقت کنید:

  1. نظم بخشیدن در محیط کار: این مورد یکی از مهمترین پارامترهایی است که برای موفقیت در کار با ارزش است از این رو هر آنچه باعث این نظم دهی شود، مورد استقبال قرار می گیرد و یکی از آنها استفاده از جلیقه کار می باشد.
  2. یک دست بودن در فضای کار: یک دست بودن لباس فرم در محل کار باعث می شود تا کارکنان احساس کنند تنها تفاوت آنها می تواند در ارائه کار مطلوب و خدمات مناسب باشد از این رو تلاش کنند تا با انجام وظایف خود به شکل خوب از بقیه متفاوت تر به نظر آیند.
  3. با وجود ژیله کار دیگر نیازی نیست تا کارمندان به دنبال لباس کار باشند و برای آن هزینه ای بپردازند.
  4. جلیقه کار در محیط کار باعث می شود تا افراد این هماهنگی را در کار نیز پیاده کنند و احساس کنند همه مثل هم هستند و باعث کارایی و بهره وری افراد می شود.
  5. بر طبق تحقیقی که انجام گرفته است افرادی که از ژیله کار استفاده می کنند بیشتر در کار خود احساس حرفه ای بودن دارند و این احساس بدون شک در کارایی آنها بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
  6. در بسیاری از مشاغل ژیله کار شکل و فرم زیباتری به افراد می دهد مخصوصا وقتی این جلیقه کار تبلیغاتی دارای آرم شرکت یا موسسه باشد.
    در بسیاری از مشاغل پوشیدن ژیله کار باعث می شود که در برابر خطرات ناشی از آسیب ها در امان بمانند. مانند افرادی که با اشعه و حرارت در ارتباط هستند یا افرادی که با مواد شیمیایی سر و کار دارند.
کاور شبرنگ دار عملیاتی و مهندسی
جلیقه شبرنگ دار عملیاتی و مهندسی

مزایای استفاده از جلیقه کار تبلیغاتی

اگر بخواهیم در خصوص مزایای استفاده از جلیقه کار تبلیغاتی صحبت کنیم باید به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این جلیقه های کار تبلیغاتی مناسب برای لباس فرم می باشند
  2. نوع پارچه آن مرغوب است
  3. قابلیت سفارشی شدن طرح و رنگ را دارد
  4. دارای سایز بندی می باشد
  5. رنگ های متنوعی دارد
  6. قابلیت چاپ طرح های انحصاری
  7. در نظر گرفتن حداکثر استانداردها
  8. دوخت با کیفیت و مرغوب
  9. چاپ درجه یک حرارتی
  10. ارائه خدمات پس از فروش
  11. تبلیغ کار با هزینه ای کم و مقرون به صرفه
  12. نیازی نیست تا مخاطب بسراغ مشاهده کردن تبلیغ برود بلکه تبلیغ به شکل زنده هر روز مقابل دید بیشماری از افراد قرار دارد.

چگونگی کیفیت جلیقه . پارچه مناسب برای تولید آن :

از این رو مهمترین نکته ای که باید در زمان تهیه و سفارش ژیله کار تبلیغاتی مد نظر داشت توجه به کیفیت جلیقه کار تبلیغاتی، نوع چاپ روی ژیله کار تبلیغاتی و چگونگی بهره گرفتن از آن است. از این رو باید این البسه تبلیغاتی از مراکز معتبر و مجاز که سالها تجربه کار در این حوزه را دارند، تهیه شود.

زیرا این افراد با سالها تجربه به خوبی می دانند که مشاغل مختلف با توجه به نوع خدماتی که انجام می دهند از چه ژیله کاری برای تبلیغات باید استفاده نماید. رنگ، جنس و کیفیت آن را مد نظر داشته و بهترین پیشنهاد را به مشتری می دهند. مشورت با این افراد کاردان برای صاحبان کسب و کار و کارفرمایانی که برای اولین بار اقدام به تهیه جلیقه کار تبلیغاتی می کنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

همچین این افراد به خوبی می توانند شما را در انتخاب نوع تبلیغات و محل چاپ آن بر روی ژیله کار راهنمایی می کنند. دیدن شدن تبلیغات بر روی جلیقه کار تاثیر بسزایی در جذب مشتری و مخاطب خواهد داشت زیرا با تکرار دیده شدن آن به خوبی در ذهن مخاطب هک می شود و این یک بازاریابی کم هزینه و موثر خواهد بود.

به یاد داشته باشید که مهمترین اهرم در بازاریابی و تبلیغات قدرتمند دیده شدن است و به هر میزان که این دیده شدن با کیفیت و مفید باشد در ضمیر ناخودآگاه مخاطب خواهد نشست و نتایح مطلوبی را به همراه خواهد داشت. لذا به شدت توصیه می شود شما نیز از این ابزار قدرتمند و کم هزینه برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود بهره مند شوید.