مزایای استفاده از جلیقه تبلیغاتی و ژيله تبلیغاتی
مزایای استفاده از جلیقه کار تبلیغاتی و کاور تبلیغاتی

جلیقه کار تبلیغاتی، ژیله تبلیغاتی:

با گذر زمان و ورود تکنولوژی روز همه چیز تحت الشعاع آن قرار می گیرد. بدیهی است که باید با اتفاقات پیش رو همراه شد و ایده های جالب و خلاقانه ای را آفرید. تبلیغات یکی از آن رویکردهایی است که به خوبی توانسته جایگاه خود را در همه جا پیدا کند. از تابلوهای تبلیغاتی گرفته تا بنرها، تلویزیون های شهری و البته این روزها هم جلیقه کار تبلیغاتی، ژیله تبلیغاتی که تقریبا می توان هر روز مدل های متنوعی از آن را در شهر مشاهده کرد.

تبلیغات بهینه با البسه تبلیغاتی

تبلیغات به عضوی جدیدی از خانواده تبدیل شده است و طبق یک نظرسنجی، مردم تحت تاثیر تبلیغات اقدام به خرید می کنند. شکل زندگی امروز می تواند بیان کننده این حقیقت باشد که خواسته های مردم بر طبق تبلیغاتی که می بینند، شکل می گیرد از این رو تمامی صاحبان کسب و کار برای رونق بخشیدن به حرفه خود از راههای مختلفی برای تبلیغات استفاده می کنند.

حتی در بسیاری از موسسات، شرکت ها و ادارات هم به وفور دیده می شود که کارکنان با جلیقه کار تبلیغاتی یا ژیله تبلیغاتی در محل کار خود حاضر می شوند. این شکل از تبلیغات در بسیاری از رستورانها، آشپزخانه ها و حتی کارهای خدماتی از جمله مشاغلی که به نوعی با تعمیرات در ارتباط هستند نیز به فراوانی دیده می شود.

این نوع از تبلیغات بسیار مقرون به صرفه است و نیاز به هزینه های گزاف نخواهد داشت و از طرف دیگر این کاور تبلیغاتی به نوعی یک فرم کاری نیز محسوب می شود که باعث شده تا لباس شخص کمتر در معرض آلودگی در محل کار قرار گیرد.

جلیقه کار تبلیغاتی با پارچه کجراه
جلیقه کار تبلیغاتی دو رنگ با پارچه کجراه

آشنایی با جلیقه کار تبلیغاتی، ژیله تبلیغاتی:

جلیقه و ژیله هایی که قرار است برای تبلیغات مورد استفاده قرار گیرند، توجه به چند نکته در انتخاب آنها بسیار حائز اهمیت است. زیرا این هزینه باید ماندگاری خوب و مطلوبی داشته و در طولانی مدت مقرون به صرفه باشد و البته که شکل و فرم زیبا را نیز باید مد نظر قرار داد.

بسیاری از موسسات و شرکت ها آرم ها و نشانه های تبلیغاتی خود را بر روی جیب جلیقه ها و ژیله ها گلدوزی یا چاپ می کنند. پس اولین نکته ای که باید به آن اهمیت داد جنس پارچه بکار رفته در جلیقه است.  باید قبل از خرید جلیقه کار تبلیغاتی، ژیله تبلیغاتی مطمئن شوید که تبلیغات شما از چه نوعی خواهد بود. قرار است بر روی لباس چاپ شود، قرار است گلدوزی شود یا یک آرم و نشانه روی لباس به شکل یک تکه اضافه به ان توسط چسب الصاق شود.

چنانچه قرار است تبلیغات روی جلیقه یا ژیله تبلیغاتی چاپ شود بهتر است در انتخاب جنس جلیقه و کیفیت پارچه آن دقت نمایید. زیرا این چاپ در تمام فصول گرم و سرد و روزهای بارانی مورد استفاده قرار می گیرد و باید جنس جلیقه به گونه ای باشد که خراب نشود یا رنگ ندهد و شکل و ظاهر اولیه خود را حفظ نماید.

اگر تصمیم شما برای تبلیغات بر روی جلیقه کار تبلیغاتی، ژیله تبلیغاتی به صورت گلدوزی خواهد بود شاید نیازی نیست تا حساسیت زیادی داشته باشید. فقط باید در انتخاب جلیقه هایی که آستری دارند دقت نمایید زیرا ممکن است در برخی مدل ها این امکان وجود نداشته باشد یا به سختی انجام شود.

تولیدی جلیقه تبلیغاتی در تهران

فروش جلیقه کار تبلیغاتی در تهران

ژیله تبلیغاتی و کاربرد آن در تبلیغات برندینگ

برخی از جلیقه کار تبلیغاتی، ژیله تبلیغاتی شبرنگ استفاده می کنند. این خصوصیت منحصر به فردی برای استفاده از این جلیقه در شب بسیار مناسب و کاربردی است. در محیط هایی که نور کم باشد نیز کاربرد فراوانی دارد و تبلیغات بر روی آنها حتی در شب نیز به خوبی قابل مشاهده است.

از مزایایی که این جلیقه های تبلیغاتی دارند می توان به سبک و راحت بودن آن اشاره کرد. همچنین دارای رنگ بندی های متنوع تری نیز می باشد. این نوع از جلیقه کار تبلیغاتی، ژیله تبلیغاتی بیشتر برای موسسات یا شرکت هایی مناسب است که برای هر رده از مشاغل خود نیاز به رنگ متفاوتی خواهند داشت تا از یکدیگر قابل تفکیک باشند.

بر اساس گفته های افرادی که در این زمینه مشغول فعالیت هستند یکی از بهترین جنس جلیقه کار تبلیغاتی، ژیله تبلیغاتی جنس کتان است. زیرا کتان مناسب برای فصول گرم و سرد می باشد. از طرفی جنس مرغوب و با کیفیتی است.

برای شکیل تر شدن جلیقه کار تبلیغاتی، ژیله تبلیغاتی بهتر است از آستری های کت و شلوار یا آستری های توری بهره برد زیرا جلوه زیباتری به آن می بخشد. این نوع جلیقه ها طرفداران زیادی دارد و متریال استفاده شده در تولید این جلیقه ها مرغوب و با کیفیت است. امکان چاپ و گلدوزی در این جلیقه ها بر روی درب جیب و پشت ژیله وجود دارد.این جلیقه کار تبلیغاتی، ژیله تبلیغاتی در سایزهای L ،XL ،XXL  مناسب برای بانوان و آقایان تولید می شود. هر جلیقه با توجه به جنس آن وزن متفاوتی خواهد داشت.

مزایای استفاده از جلیقه کار تبلیغاتی، ژیله تبلیغاتی:

  • از نظر هزینه نسبت به تبلیغات دیگر کم هزینه تر و مقرون به صرفه است از این رو می توان به راحتی تعداد زیادی از آنها را در رنگ های متفاوت تهیه کرد.
  • می توان از جنس و رنگ های متنوع آن بهره برد.
  • به راحتی قابل شستشو می باشند.
  • این جلیقه ها دارای جیب های متنوع برای افرادی است که برای جاسازی لوازم خود نیاز به جای زیادی دارند و از طرفی نمی توانند کیف با خود داشته باشند.
  • مناسب برای فصول مختلف است. در فصول گرم می توان از جنس ضد تعریق آن استفاده کرد.
  • در این جلیقه و ژیله های تبلیغاتی امکان انواع چاپ مدیا، سیلک، ترانسفر و همچنین گلدوزی نیز امکان پذیر می باشد.
فروش کاور شبرنگ دار عملیاتی
کاور شبرنگ دار تبلیغاتی

همچنین این البسه های تبلیغاتی برای فروشگاه ها، مراسم تشریفات و کنفرانس ها نیز مناسب می باشند. تولیدی هایی که به صورت انبوه جلیقه کار تبلیغاتی، ژیله تبلیغاتی تولید می کنند قابلیت هر گونه تغییر در شکل و فرم ژیله را مطابق با درخواست مشتری دارند.

جهت بازید از انواع مدل های مختلف این البسه تبلیغاتی و سفارش آن کلیک کنید .