شارژر و استارتر دکا ایتالیا
شارژر و استارتر دکا DECA ایتالیا

معرفی شارژر و استارتر دکا DECA  مدل SC80/900

استارتر و شارژر باطری دکا با مدل900/SC80 با خروجی های 12 و 24 ولت می‌باشد. این استارتر و شارژر دکا محصولی از کشور ایتالیا می باشد که در گاراژها، تعمیرگاه ها و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه شارژر و استارتر باطری دکا همانطور که ذکر کردیم دارای خروجی ۱۲ و ۲۴ ولت و توان مصرفی ۱.۷ – ۱۶.۸ کیلو وات می باشد.

شارژر و استارتر باتری دکا مدل SC80/900
شارژر و استارتر باطری خودرو سنگین دکا DECA مدل SC 80/900

شرکت دکا ایتالیا از قوی ترین تولید کنندگان شارژر و استارتر دکا در اروپا می باشد. از قویترین دستگاه ها برای شارژ و استارت باتری خودروهای ماشین سنگین دستگاه دکا مدل SC80/900 بوده است قیمت شارژر و استارتر دکا به نسبت بقیه دستگاهها دارای کیفیت معقولی است .

شارژر و استاتر دکا سری SC
شارژر و استارتر باتری دکا ایتالیا سری SC

در خصوص توان مصرفی دستگاه شارژر و استارتر دکا بدانید که این دستگاه پرقدرت دکا میانگین شارژ ۵۰ آمپر و همچنین شارژ ۸۰ آمپر را دارا می باشد ظرفیت شارژدهی دستگاه شارژر و استارتر دکا 1000-5 آمپر ساعت می باشد به همین دلیل باعث شده تا دستگاه شارژ و استارت دکمه ای ایتالیا تبدیل به دستگاه قدرتمند شود.

همچنین بهتر است که بدانید جابجا کردن این دستگاه به خاطر دارا بودن چرخ بسیار راحت و آسان شده است است. همچنین دستگاه شارژر باتری قابل استفاده برای ماشین های سنگین، برای مثال کامیون، تریلی، بولدوزر و همچنین انواع بیل مکانیکی ها می باشد. برای خرید و دریافت مشاوره در خصوص شارژر و استارتر کامیونی دکا و همچنین قیمت شارژر و استارتر دکا و شارژر و استارتر اتوماتیک دکا می توانید با کارشناسان فروشگاه تماس گرفته و یا از طریق چت آنلاین سوالات خود را با آنها در میان بگذارید و سپس اقدام به خریداری محصول مورد نظر نمایید.

معرفی شارژر و استارتر دکا DECA مدل SC3230B

شارژر و استارتر هوشمند تمام اتوماتیک مدل SC3230B دارای قطع کن و تایمر دار بوده و همچنین دارای ریموت برای استفاده همه صنایع می باشد و همچنین شارژر و استارتر دکا مدل SC3230B دارای گارانتی ۶ ماهه و خدمات پس از فروش ۵ ساله می باشد.

شارژ و استارتر هوشمند تمام اتوماتیک قابلیت شارژ باتری های ۶ و ۱۲ و ۲۴ ولت را دارد و همچنین طراحی و مونتاژ این شارژر و استارتر هوشمند هم ساخت کشور ایتالیا است.و همچنین این نوع برای مصارف کارگاهی می باشد.

شارژر و استارتر هوشمند مدل دارای ولتاژ های خروجی ۶ و ۱۲ و ۲۴ ولت و همچنین دارای قطع کن آمپر و تایمر همراه با کابل و انبر اتصال برای مصارف کارگاهی دارد. شارژر و استارتر اتوماتیک همان شارژر و استارتر هوشمند می باشد،که دارای سیستم حفاظت الکترونیکی ۱۰۰% مقاوم در برابر اتصالات کوتاه انبرها به هم می باشد.

همچنین دارای سیستم های پیشرفته کنترل بوده و دارای برنامه های شارژ چهارگانه که شامل : برنامه شارژ کردن، برنامه برابر سازی، برنامه سولفات زدایی، و همچنین برنامه تعمیر و نگهداری که بطور شناور می باشد را دارا می باشد. همچنین شارژر و استارتر هوشمند دارای سیستم بهینه سازی برای شارژ باتری های مختلف با ظرفیت های مختلف می باشد دارای سیستم پشتیبانی می باشد که البته تنها با اتصال کابل دستگاه به فندکی خودرو در زمان شارژ باتری می‌توان همه تنظیمات خودرو که دارای حافظه اند را استفاده و حفظ کرد.

معرفی شارژر و استارتر دکا DECA مدل 2500

 شارژر و استارتر ماشین سنگین دکا مدل Class booster ۲۵۰۰ برای استفاده‌های ماشین های فوق سنگین و سنگین می باشد این مدل دارای گارانتی ۶ ماهه خدمات پس از فروش ۵ ساله و البته از پرقدرت ترین محصولات شرکت دکا محسوب می شود این شارژر و استارتر سه فاز بوده است و همچنین قابل استفاده برای ماشین های فوق سنگین و ماشین آلات راهسازی میباشد طراحی و مونتاژ این شارژر و استارتر لودری از ساخت کشور ایتالیا بوده و از قدرت و کیفیت بالا و مطلوبی برخوردار است.

شارژر و استارتر دکا DECA مدل Class Booster 2500
شارژر و استارتر باتری خودرو های سنگین و فوق سنگین دکا DECA مدل Class Booster 2500

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و خرید انواع شارژر باطری هوشمند دکا شارژر و استارتر کامیونی دکا و همچنین قیمت شارژر و استارتر دکا شما می‌توانید به سایت های معتبر و نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید. همچنین به صورت تماس تلفنی خواهید توانست با آنها گفتگو کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.