تولیدی عمده تیشرت تبلیغاتی
تی شرت تبلیغاتی جودون و پنبه ای

تی شرت تبلیغاتی جودون و پنبه ای 

تبلیغات برای برند شدن یک اصل مهم می باشد که تمامی مشاغل برای صنعت خود از ابزارهای مختلف تبلیغاتی برای برند شدن خود استفاده می‌کنند.

 از جمله این ابزار می توان به تراکت ،بیلبورد، بنر ،تبلیغات تلویزیون و همچنین لباس های تبلیغاتی اشاره کرد که در این مقاله قصد داریم به انواع مختلف تی شرت تبلیغاتی اشاره کنیم و اطلاعات شما را در این زمینه افزایش دهیم .

البته بیان کنیم که دلیل محبوبیت این تبلیغات نسبت به سایر روش های تبلیغاتی چیست و آیا نسبت به سایر روش های تبلیغاتی جنبه اقتصادی نیز در نظر گرفته شده است یا خیر؟

 یا خیر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا تمامی این موارد را به شما توضیح دهیم.

تی شرت تبلیغاتی با پارچه های مختلفی طراحی و دوخته می‌شود که تبلیغات بر روی هرکدام از این پارچه ها می تواند جنبه اقتصادی متفاوتی داشته باشد به دلیل اینکه بعضی از این پارچه ها نیازمند چاپ دقیق‌تر می‌باشند و باید هزینه بیشتری در رابطه با چاپ به این پارچه ‌ها در نظر گرفته شود.

 پس زمانی که شما قصد تبلیغات با تی شرت تبلیغاتی را دارید باید اطلاعات مناسبی در رابطه با پارچه ها داشته باشید تا بتوانید بهترین پارچه که جنبه اقتصادی شما را برآورده می کند و می تواند هزینه های شما را مدیریت کند انتخاب کنید در این مقاله تمامی پارچه هایی که برای تیشرت های تبلیغاتی استفاده می شوند و می توانند در برند شدن شما کمک بسزایی می باشند را معرفی می کنیم.

معرفی پارچه لاکرا

اول پارچه ها که برای تی شرت تبلیغاتی و همچنین لباس های زنانه کاربرد زیادی دارد لاکرا می باشد که با قابلیت کشسانی که دارد می تواند یک تن پوش خیلی عالی برای تی شرت تبلیغاتی خانمها باشد با توجه به اینکه الیاف تولید شده این پارچه مصنوعی میباشد دعوام زیادی دارد و زمانی که در تبلیغات تصویر برند شما بر روی این پارچه قرار بگیرد مطمئناً مدت زمان زیادی می توانید از این تی شرت تبلیغاتی استفاده کنید و تبلیغات مناسبی داشته باشید و البته به دلیل ماندگاری بالای تصویر بر روی این تیشرت تبلیغاتی  در هزینه های شمالی صرفه جویی مناسب می شود به دلیل اینکه بعد از استفاده از این تی شرت تبلیغاتی مدت زمان زیادی را می توانید از این کد استفاده کنید و در تبلیغات برند خود فعالیت مناسبی داشته باشید.

البته باید بگویم که سایز بندی در تیشرت ها با جنس پارچه لاکرا در تمامی سایز ها موجود می باشد و شما می توانید با مراجعه به فروشندگان این پارچه و یا تی شرت تبلیغاتی با این جنس اقدام به خرید انواع سایزهای ایکس لارج و لارج کنید و در تبلیغات خود از این تیشرت تبلیغاتی استفاده کنید.

نکته جالبی که در رابطه با تی شرت تبلیغاتی با جنس پارچه لاکرا وجود دارد این است که این تیشرتهای تبلیغاتی پس از شستشو با آب گرم به هیچ عنوان تغییر سایز نمی دهند و همین امر یکی از بزرگترین مزیتهای این تی شرت تبلیغاتی می باشد و در استفاده طولانی مدت آنها می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

تی شرت جودون پنبه لاکرا
تی شرت جودون آستین کوتاه با پارچه پنبه لاکرا

دلیل استفاده از پارچه لاکرا

افرادی که از تی شرت تبلیغاتی جودون لاکرا استفاده می کنند به دلیل عایق حرارتی که برای این پارچه استفاده شده است در فصل های گرم و سرد احساس ناراحتی نمی کند .

به دلیل اینکه در فصل گرما و یک عایق بسیار مناسب عمل می‌کند و باعث خروج گرما از بدن می شود البته در فصل سرما نیز جلوی خارج شدن گرما از تی شرت تبلیغاتی را می‌گیرد و استفاده کننده احساس رضایت دارد به همین دلیل استفاده از جنس پارچه لاکرا در تیشرت های تبلیغاتی برای برند شدن از مهمترین تجهیزات در تبلیغات هر صنفی می باشد.

نکته دیگری که در رابطه با رفت و آمد هوا در جنس پارچه لاکرا وجود دارد این است که در فصل گرما همین رفت و آمد هوا باعث جلوگیری از عرق کردن بدن و بدبو شدن عرق بدن است که باعث خوشایند بودن پوشیدن تی شرت تبلیغاتی با جنس لاکرا میشود.

 تنها عیبی که می توان برای جنس تی شرت تبلیغاتی لاکرا عنوان کرد این است که این جنس پارچه زیاد کش نمی خورد و کسانی که تمایل به استفاده از جنس لاکرا برای تی شرت تبلیغاتی خود را دارند می بایست سایز مناسب خود را تهیه کنند یعنی سایز لارج یا ایکس لارج.

تی شرت تبلیغاتی جودون پنبه لاکرا
تی شرت جودون آستین کوتاه با پارچه پنبه لاکرا

معرفی تی شرت تبلیغاتی با جنس جودون

فشارهای تبلیغاتی معمولا از جنس پارچه جودون نیز استفاده می کند به دلیل اینکه طرح بندی در این پارچه بسیار متنوع می باشد و طرفداران زیادی دارد البته شرکتهایی که تمایل به استفاده از تی شرت تبلیغاتی با رنگ بندی های متنوع دارند و می‌خواهند عامه پسند باشند استفاده از جنس پارچه جلو بهترین گزینه می باشد و البته طراحان پوشاک برای طراحی پارچه می تواند کمک کننده مناسبی باشند و بهترین تیشرت تبلیغاتی برای برند شما را طراحی کنند.

به دلیل این که جنس پارچه جودون برای تی شرت تبلیغاتی در ابتدا به صورت خام تهیه می‌شود و سپس به کارخانجات برای رنگرزی ارسال می شود باید توجه کنید که رنگ ریزی این پارچه ها توسط برندهای معتبر انجام شود تا بتواند بهترین دوام را برای تیشرت های تبلیغاتی مورد نظر شما داشته باشد.

توجه داشته باشید که فقط رنگ مورد نیاز پارچه نیازمند انتخاب برندهای متفاوت را دارد ولی تکنولوژی که برای رنگرزی این پارچه استفاده می شود یکسان می باشد و زمانی که شما با استفاده از تی شرت تبلیغاتی با جنس پارچه جودون را دارید باید توجه داشته باشید که رنگ آن از چه برندی تهیه شده است و دوام آن تا چه مدت می باشد.

هزینه تی شرت تبلیغاتی با جنس پارچه ی جودون

مسئله دیگری که می‌تواند قیمت تی شرت تبلیغاتی با جنس پارچه جودون را با تغییر کند نخ به کار رفته شده در ساخت پارچه می باشد که این نقش متغیر کردن قیمت‌ پارچه نقش موثری دارد.

تی شرت جودون دورنگ پلی استر پنبه
تی شرت جودون دو رنگ با پارچه پلی استر پنبه

پارچه ی جودون پلی استر

ممکن است شما ترکیب پارچه جودون و پلی استر را با هم در بازار مشاهده نکنید و از ترکیب این دو در استفاده تی شرت تبلیغاتی زیادی مشاهده نشود ولی بهتر است بدانید که جنس نخی که با پلی استر ساخته می شود بسیار نرم می باشد و برای مصرف کننده تیشرت تبلیغاتی احساس راحتی خاصی را ایجاد می‌کند به دلیل این که پارچه ای که با نخ پلی استر شده است لطافت مناسبی دارد.

جودون پنبه در تیشرت های تبلیغاتی

ترکیب استفاده جلو و پنبه در تیشرت های تبلیغاتی بهترین مزیتی را که برای مصرف کننده ایجاد می‌کند این است که در هوای گرم احساس خنکی لذت بخشی را برای مصرف کننده ایجاد می کند و کسانی که از تی شرت تبلیغاتی شما برای پوشش خود استفاده کنند در کنار این که برند شما را تبلیغ می‌کنند استفاده لذت بخش نیز از این پیشرفت تبلیغاتی خواهند داشت.

پنبه لاکرا

ترکیب پنبه و لاکرا در تی شرت تبلیغاتی باعث شده که مصرف کنندگان استقبال زیادی از این پارچه داشته باشند و برای تیشرت های تبلیغاتی خود این جنس را انتخاب کنند.

تی شرت جودون پلی استر پنبه
تیشرت جودون سه دکمه با پارچه پلی استر پنبه

برخی از مشخصات پارچه در تیشرت های تبلیغاتی

با توجه به کشسانی بودن این پارچه استفاده کنندگان احساس رضایت خوبی دارد.

تیشرتهای تبلیغاتی با جنس پنبه لاکرا قابل استفاده در لباس های ورزشی می باشد و به همین دلیل افرادی که تمایل به برند شدن در مسابقات فوتبال یا هر ورزش دیگری را دارند می توانند برای لباس ورزشی تیم خود از جنس پارچه پنبه لاکرا استفاده کنند و در تبلیغات شرکت خود نقش موثری داشته باشد.

بهترین وضعیت جنس پارچه پنبه لاکرا این است که دوخت راحتی دارد و طراحانی که از این پارچه برای تیشرت های تبلیغاتی استفاده می کنند می توانند به راحتی لباس را طراحی و بدوزند.

تی شرت جودون پلی استر ویسکوز
تیشرت جودون آستین کوتاه پلی استر ویسکوز

پارچه پلی استر ویسکوز

در صورتی که به پارچه تیشرت تبلیغاتی خود اهمیت ویژه می‌دهید و می‌خواهید دعوام زیادی داشته باشد و البته در بین مصرف‌کنندگان نیز با استقبال مناسبی روبرو باشد می توانید از تیشرت تبلیغاتی با جنس پارچه پلی استر ویسکوز استفاده کنید به دلیل اینکه این پارچه در کنار ساختار مناسبی که دارد،

 دارای جنس نرم و پوشش مناسبی است و کسی که از این تیشرت تبلیغاتی استفاده میکند احساس رضایت کاملی دارد.

این تحقیقات که در رابطه با پارچه جنس پلی استر ویسکوز انجام شده است اکثر مراکزی که اقدام به فروش تیشرت های تبلیغاتی می کنند جنس پارچه پلی استر ویسکوز را بهترین جنس برای فروش معرفی کرده اند و مشتریان آنها نیز این پارچه نسبت به پارچه های دیگر ترجیح می دهند.

دلیل محبوبیت این پارچه نسبت به پارچه های دیگر این است که با کمک تکنولوژی روز ساخته شده است و با ارائه انواع طرح های جذاب و البته ارائه قیمت مناسب به مشتریان توانسته جایگاه مناسبی در بازار پارچه های تیشرت های تبلیغاتی را در اختیار بگیرد.

تی شرت جودون پلی استر پنبه
تیشرت جودون سه دکمه با پارچه پلی استر پنبه

مزیت های پارچه ی پلی استر ویسکوز

پارچه پلی استر ویسکوز که برای تیشرت های تبلیغاتی استفاده می شود با نرمی و لطافت خاصی که دارد احساس رضایت بخشی را به مصرف کننده میدهد.

برخی پارچه ها برای پوست ناسازگار هستند و می‌توانند حساسیت‌هایی را ایجاد کند اما پارچه تیشرت تبلیغاتی پلی استر ویسکوز به هیچ عنوان این مشکل را ندارد هیچ حساسیتی برای پوست نخواهد داشت.

یقه دار پنبه سوپر

در صورتی که تمایل دارید در محیط شرکت تان از تیشرت های تبلیغاتی استفاده کنید و تمامی پرسنل شرکت یک فرم یکسان داشته باشند بهترین تیشرت میتواند جنس پارچه یقه‌دار پنبه سوپر باشد.

یک دست لباس تیشرت تبلیغاتی در شرکت می تواند اعتبار شرکت شما را بالا ببرد و البته احساس همبستگی پرسنل را بیشتر می کند و در فرایند کار کردن آنها در محیط شرکت اثر مثبتی خواهد داشت.

بهترین وضعیت‌های که تیشرت تبلیغاتی پنبه سوپر دارد این است که این شرکت‌ها در مورد شرکت قابل مشاهده می باشند و هر جایی که شما رفت و آمد دارید و با افرادی که رابطه دارید این شرکت‌ها دیده می شوند و می توانند ابزار مهمی برای تبلیغات شما باشد و البته در کنار تبلیغاتی که دارند به دلیل دوام و ماندگاری جنس پنبه سوپر و اقتصادی نیز برای شما به صرفه هستند و می‌توانند تا مدت طولانی در تبلیغات شما اثر گذار باشند.

تیشرت پنبه ای درجه یک
تیشرت پنبه ای یقه گرد با پارچه پنبه سوپر

موارد استفاده

 جنس پارچه مقدار پنبه سوپر تنها در استفاده تیشرت های تبلیغاتی نیست و میتوان برای استفاده پیراهن تبلیغاتی کلاه تبلیغاتی و یا کاپشن ها و شلوار های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده بادوامی برای مصرف کننده داشته باشد.

تیشرت پنبه ای یقه گرد
تیشرت پنبه ای یقه گرد با پارچه پلی استر پنبه

تی شرت يقه دارفلامنت

پارچه فلامنت که از الیاف مصنوعی درست شده است کیفیت مناسبی در ساخت های تبلیغاتی دارد و البته در بازار با استقبال مناسبی و به دلیل خشک بودن افرادی که تمایل به برند شدن دارند برای پیشرفت های تبلیغاتی خود از این جنس پارچه استفاده می‌کند .

موارد استفاده تیشرتهای تبلیغاتی یقه دار فلامنت

دسته بندی تی شرت های تبلیغاتی یقه دار فلامنت در دو گروه :

ورزشی و لباسی موجود است که :

1: فلامنت ورزشی:

 برای استفاده‌های تاپ و شلوارک زنانه در باشگاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و خانم ها می توانند برای استفاده های ورزشی در سالن های ورزشی و انواع ورزش های حرفه ای از این تیشرت تبلیغاتی استفاده کنند و در کنار ورزش برند شما را نیز تبلیغ میکنند.

2: فلامنت یقه دار لباسی

این جنس پارچه برای استفاده های روزمره افراد مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید با پوشیدن تیشرت های تبلیغاتی یک لباس ساده در شرکت یا محل کار خود فعالیت های روزانه را انجام دهید و پوشش مناسبی داشته باشید و البته دارند خود را نیز همراه خود بر روی تیشرت چاپ کنید و در هر مکانی که با افراد مراوده دارید برندتان تبدیل کنید.

مطمئنا زمانی که شما برای تیشرت تبلیغاتی اقدام می‌کند و می‌خواهد شرکت یا صنف خود را برند کنید هزینه تبلیغات برای شما بسیار با هم خواهد بود و باید بگویم که جنس پارچه فلامنت از بهترین اجناس در زمینه تیشرت های تبلیغاتی و البته به صرفه نیز می‌باشد این پارچه ها که سفید رنگ می باشند و قیمت مناسبی نیز دارند بهترین مورد مصرف برای شرکتهای تبلیغاتی می باشند.

پارچه فلامنت و تنها در زمینه تیشرت های تبلیغاتی استفاده می شود بلکه برای استفاده از روکش های مبل و پارچه پشت پرده نیز مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید برای تبلیغات در این اصناف نیز فعالیت داشته باشید.

سخن پایانی

با توجه به توضیحاتی که در این مقاله به شما ارائه شد زمانی که تمایل به استفاده از پیشرفت های تبلیغاتی داشتید حتماً در انتخاب جنس پارچه تیشرت تبلیغاتی خود دقت زیادی داشته باشید تا هم جنبه اقتصادی تبلیغات شما رعایت شود و هم دوام و ماندگاری تیشرت تبلیغاتی شما  دارای عمر مناسبی باشد.